Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

LadyLoba

12. 6. 2009 15:11
to s tím twistem, asi nebude náhoda

Mám paušál, ale  v minulosti to byl Twist od T-mobile. Taky mi prišla SMS z uveděného čísla:

OS:Novy O2 Internet za 500Kc mesicen na rok bez pausalu zapevnou ....  

Taky nehodlám měnit operátora, mám to číslo téměř 7 let.

;-OSMS prišla včera kolem 10:42.

0 0
možnosti

wolfhead

12. 6. 2009 16:37
Re: to s tím twistem, asi nebude náhoda

správně, jen do nich R^

0 0
možnosti

slavex

12. 6. 2009 15:04
Mám.............................. ? ! ? !

Mám na "hodný" t-mobile taky "příjemnou" vzpomínku* Před rokem jsem podepsal (už po několikáté od r.1993) dvouletou smlouvu a obdržel jsem za to "darem" dotovaný mobil Sony-Ericcson* Po roku trvání smlouvy mi přišla celkem "bezvýznamná" SMS zpráva že ceny mezinárodních SMS zpráv se od 1.června vyrovnávají z okolními operátory v sousedních zemích  a to s 1.70czk na 4.2Oczk + 19%DPH což tato vypečená firma nepovažuje za 140% zdražení ale pouze za "narovnání" cen* Při počtu mezinárodních SMS zpráv 250 - 300 které měsíčně odesílám jsou pro mně "služby " t-mobile likvidační proto zvažuji ukončit  a zrušit predčasně dvouletou smlovu ! ! !  POZOR na !!t-mobile Rv !!

0 0
možnosti

wolfhead

12. 6. 2009 16:37
Re: Mám.............................. ? ! ? !

inu, každý má něco.. :-/

co se týče předčasného ukončení smlouvy.. moc nedoporučuji, bývá to nevýhodné. Zkuste zavolat nebo napsat supliku ohledně nespokojenosti a postraště odchodem, třeba dostanete nějakou slevu.R^

0 0
možnosti

Hip

12. 6. 2009 14:58
nechápu

co jste stížností vyřešil, akorát jste přišel o čas. Na co ten šíleně předraženej twist ještě máte, když máte bezkonkurenční firemní paušál??( beztak od O2):-P

0 0
možnosti

wolfhead

12. 6. 2009 16:35
Re: nechápu

Na to ani nic moc co chápat.. :-)

Ten Twist mám ze zvyku .. číslo mají všichni lidé okolo..a jak se říká, starýho psa novým kouskům nenaučíš :))

A co se týče paušálu tak s kolegy ve současné firmě máme "individuál" od Vodafone.

0 0
možnosti

SuiVanOrton

12. 6. 2009 14:52
Samá supervýhodná nabídka

Jsem podobný "případ" jako autor. Soukromě mám předplacenej Twist od T-Mobile a pracovně jsem dostal neomezenej O2. Ovšem včera byli nějaké erupce na slunci nebo co, kolem deváté mi na Twist přišla zpráva že jsem vyhrál mobil a jenom když si předplatím tohle a tamhleto (no znáte to) a jako že je to proto že jsem dlouholetý dobrý zákazník T-Mobile. Samozřejmě jsem to se slovy "že si nedaj pokoj" smazal. Asi aby to O2 nepřišlo líto, asi za deset minut mi přešla na služební zase jiná nabídka podobné té co dostal autor na svůj soukromý mobil. Jenom by mě zajímalo jestli takovéto sms nabídky fungují a jeslti se opravdu najde někdo, kdo je využije ....

0 0
možnosti

wolfhead

12. 6. 2009 16:33
Re: Samá supervýhodná nabídka

jj.. bublinky bládnou světu :))

0 0
možnosti

P.J.

12. 6. 2009 14:14
Eh?

Není náhodou nevyžádaná reklama spam?

Kdybysme jsme měli stejný právní systém jako v Americe, už by létaly žaloby na všechny strany... :-)

0 0
možnosti

wolfhead

12. 6. 2009 14:17
Re: Eh?

máte pravdu.. :-)

0 0
možnosti

wolfhead

12. 6. 2009 14:04
....

omluva za překlepy. autor.

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1488x
Jihočech bydlící-pracující-žijící v Praze.