Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

kucerajan

15. 5. 2009 12:42
Milý Brouku Pytlíku

Čím jem starší, tím víc miluji Ondřeje Sekoru. Kdysi v opilství v hospodě jsem smrtelně urazil jednoho literárního snoba, když jsem mu zcela vážně tvrdil, že Sekora se svým Ferdou Mravencem dal světu víc, než Franz Kafka s problémem odcizení. Po přečtení tohoto blogu jsem pochopil i geniálnost Sekorovy paralely Brouka Pytlíka a lidké přemoudřelosti. Stejně jako Pytlík, který, co by larva, žil zavrtán v balkonovém zábradlí biografu, ví autor všechno líp. Ví jak by se měla moderátorka šklebit, oblékat, líčit a možná i souložit a všechna svá moudra, sdělovaná nám neznalým hlupákům stvrzuje slabomyslným výkřikem: A to je vše, tečka. Upřímně řečeno, závidím mu jeho nezlomnou víru, že co čtenář jeho blogu, to blbec (to je jenom parafráze Wericha), který si nezaslouží nic jiného, než být poučen.

0 0
možnosti
W

wolfhead

15. 5. 2009 12:46
Re: Milý Brouku Pytlíku

Milý Jane Kučero,

ano, občas jsem přemoudřelý. 

Ovšem důrazně odmítám nařčení z nezlomné víry o čtenářské blbosti. Jinak Werichovy průpovídky mám rád stejně jako Vy.

Tečka byla jen grafickou hříčkou, nic jiného tom nehledejte.

A děkuji za názor. Kritiky si dokážu vážit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1488x
Jihočech bydlící-pracující-žijící v Praze.