Diskuse

Sobotní losos.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

handour

31. 8. 2009 15:36
Vidím, že jste dostál slibu..

to se cení....karmou - už jsem na ní kliklaR^ Fotečky jsou povedené a vůbec jste se s tím popral úctihodně, až tak, že si na to sama netroufám...Asi taky nemůžu přijít k Vám ochutnat (u Vláďi Kroupy je proti manželka;-D:-P)?:-)

0 0
možnosti

wolfhead

31. 8. 2009 16:17
Re: Vidím, že jste dostál slibu..

Díky díky díky.

Tak si přečtěte spodní část, tam je jednodušší varianta-- žel dražší. Koupí se čistý lososí filet, napatlá se na něj kořenéně/bylinkové máslo nebo jen bylinky a limetková šťáva a je to. :)

0 0
možnosti

wandering star

30. 8. 2009 19:54
U nás lososi šupiny nemají a jíme je čerstvé

Filet položím nasucho do keramického pekáčku kůží dolů, hustě posypu čerstvými bylinkami a strčím do trouby na 400F/200C. Mezitím dám uvařit rýži, mám vyzkoušené, že je to vždycky hotové současně. Chce to jenom na stole posolit mořskou solí a trochu majonézy smíchané s wasabi.

Lososa ovšem jíme pouze v případě, že není čerstvý halibut, protože to je Ryba!

Nejchutnější losos je uzený nastudeno, ale na to dám možná jednou recepis na svůj blog.

0 0
možnosti

wolfhead

30. 8. 2009 20:02
Re: U nás lososi šupiny nemají a jíme je čerstvé

losos s rýží je taky moc dobrá věc,známe známeR^

Nejlepší ne-českou rybou je pro mě nilský okoun, to jen tak něco nepřekoná a z domácích jednoznačně candát :-)

A ten recepis na uzení zastidena si milerád zaznamenám.

0 0
možnosti

Bucharovic

30. 8. 2009 19:17
Nazdar kolego

Jo, může to být dobré, ale proboha, co ty šupiny???8-o Jsem rybář a ryb jsem ulovil  a sežral asi tunu, ale šupiny jsem vždy odstranil. Jedna rada - dobře se odstraňují nehtem palce. Ryba ale musí být mokrá a čerstvá. Přitlačím palec bříškem k šupinám a už jí proti směru růstu drhnu. Na rybě je ňamka právě upečená kůžička, ale se šupinama bych to teda nejedl;-) Jo a je dobré každou rybu před pečením pokapat citronovou, nebo limetkovou šťávou. Sebere to pach rybiny. No, taky mám v zásobě nějaké rybí recepty, tak asi někdy něco taky přidám, abych jen neremcal;-). Ale jinak dobrýR^ V.Kroupa

0 0
možnosti

wolfhead

30. 8. 2009 19:51
Re: Nazdar kolego

i ejhle, taky zdravím.

ten recept se měl původně jmenovat   "Lahodný losos pro líné lidi" , mě ty šupiny nevadí.. být to kapr tak je sundám jedna dvě(3 roky zpátky jsem byl na brigádě a celý týden před Vánoci prodával kapry z kádě, na ty stovky kaprů se nedá zapomenout).

A co se týče limetko-citronové šťávy, tak u lososa bych to dal spíš na stejk, takhle u ryby v celku mi ten jemná lososí vůně nevadí :-)

A díky za uznání R^Autor.

0 0
možnosti

Vikiš

30. 8. 2009 18:43
Lososový košt

Jsem tady na ochutnávku.

Tedy, autore, že tím máslem nešetříte. :-) S těmi šupinami mi poněkud zatrnulo, ale jinak chytáte grif. Snad vyhlášený blogový kuchař Kroupa odpoví svojí lososovou verzí. :-)

 Vařící blogy beru a fandím jim a karmuji. R^ 

Ovšem musí to být recepty na uspokojení chuťových pohárků. Politických kuchařek je tu až příliš.

0 0
možnosti

dolch

30. 8. 2009 16:37
Losos na třikrát

Nám (2 dospělí, 2 děti) stačí jeden losos na tři jídla. Mejdřív ho upečeme, tak nějak podobně, jako stojí v tomto návodu. To je nedělní oběd s bramborem. Zbytek masa po vychladnutí zbavíme kostí a rozdělíme na dvě hromádky. Z jedné jsou těstoviny s lososem a smetanovou omáčku na pondělní večeři, a z druhé salát s lososem na úterní večeři :-)

0 0
možnosti