Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LZ

usual suspect

30. 6. 2009 19:38
Proč nekuřáci...

...nechodí do nekuřáckých podniků a kuřáci do kuřáckých?A proč jsem zatím viděl víc kuřáckých než nekuřáckých(jestli jsem ovšem kdy viděl nekuřácký podnik)?Tahle "neku"hysterie mě trochu zaráží.Veřejná prostranství OK,tam nekuřák nemá možnost volby,ale nařizovat provozovatelům a majitelům barů a hospod mi přijde dost socanský.Btw jsem velmi sváteční kuřák...a wajgly mě štvou stejně jako žvejkačky a psí lejna.

0 0
možnosti
W

wolfhead

30. 6. 2009 19:54
Re: Proč nekuřáci...

taky zajímavý..dobrý..

0 0
možnosti
AB

XXTeens

30. 6. 2009 19:17
Jedna verbež...

Bezohlední kuřáci, neuklízející pejskaři, agresivní řidiči, všecko jedna low IQ verbež, pryč s tím.... ;-€

0 0
možnosti
JU

P.J.

30. 6. 2009 19:24
Hahahaha....

...A anonymní chudáčci, kteřá mají potřebu ventilovat svoje mindráky na fórech nejsou duchem chudá verbež? ;-D

0 0
možnosti
VM

Si0

30. 6. 2009 19:02
Zákon o ohleduplnosti

z pohledu bezohledného.

0 0
možnosti
W

wolfhead

30. 6. 2009 19:36
Re: Zákon o ohleduplnosti

je možné to rozvést ? děkuji.

0 0
možnosti
W

wiki5.5

30. 6. 2009 19:02
na to mam Azora...

...trhej Azore :-)

0 0
možnosti
W

wolfhead

30. 6. 2009 19:36
Re: na to mam Azora...

já psy rád, psi mne proto netrhat :)

0 0
možnosti
S

smilee

30. 6. 2009 18:56
Díky

Hezký příspěvek, škoda že všichni kuřáci nejsou stejně ohleduplní :-/

0 0
možnosti
W

www.evlada.cz

30. 6. 2009 19:02
Re: Díky

V hospode je chlasta a kouri...CO to bude za hospodu kdyz se tam bude jen chlastat... Nemam potrebu kourit , ve vlacich, na uradech atp..Ale proc nemuzu kourit na zastavce..Kor v Praze vsichni dejchaj takovy sracky, ze cigaretovej kour je proti tomu svezi vanek.. Jinak se stane co..Restaurace pujdou do hajzlu, bary taky...A lidi si budou chlastat a kourit doma..A stat z toho bude mit akorat velky prd,,, Vic nez kurak mi vadi ty miliony sradlavejch aut.. Nebo majitele domu kteri do kamen cpou opravdu silene sracky..A kdo holt nechce do kurackyho prostredi ..at tam neleze..

0 0
možnosti
JV

c12

30. 6. 2009 18:43
Ohleduplnost

Není třeba Vás trhat, protože Váš názor je celkem rozumný a umírněný. Souhlasím s názorem Pesimistky7, že pokud by byli kuřáci ohleduplní, nebylo by žádných zákazů potřeba. Jen celkem nechápu Vaši větu ohledně afektovaných výlevů antikuřácky založených individuí, proto se k tomu vyjádřím. Jsem nekuřák. Za normální považuji nekouřit. Já svým nekouřením nikoho neobtěžuji ani neomezuji. Kuřáci mne zpravidla omezují smradem a kouřem, který kolem sebe bezohledně šíří. Obecně je považováno za obtěžující, když je v naší blízkosti člověk páchnoucí např. močí a stolicí. Určitě nikdo nebude nějak zvlášť usilovně hájit jeho právo močit a kálet do vlastních kalhot. A to přes to, že takový zápach nebývá natolik intenzivní, aby se nasákl do oblečení ostaních takovým způsobem, jako to dokáže cigaretový kouř. Protože tuhle skutečnost kuřáci nechtějí akceptovat, nezbývá než občas hystericky a afektovaně křičet.

0 0
možnosti
JV

c12

30. 6. 2009 18:43
Re: Ohleduplnost

Jenom pro úplnost dodávám, že mně kuřáci otravují také tím, že naprostá většina jich odhazuje nedopalky cigaret jen tak na zem.

0 0
možnosti
W

www.evlada.cz

30. 6. 2009 18:43
Udelej to jako ja..

Koupil jsem akcie PM...a po vyplate divident..Muzu kourit dalsich 15 let zadara :)

0 0
možnosti
W

wolfhead

30. 6. 2009 19:44
Re: Udelej to jako ja..

evlado,

akcie PM jsou s prominutím shitovky. 15 let ? tak to je pár lotíků a nebo jste si koupil tabákové rostlinky.

0 0
možnosti
JC

Naked and petrified

30. 6. 2009 18:11
Autorovi, ad danove prijmy z koureni...

...musite se na to divat z pihledu statu.

Stat udela to, co je pro nej financne vyhodnejsi. Dokud tedy prijmy z cigaret opravdu byly vyssi, nez naklady na externality (zejmena tedy zdravotni peci pri kourenim zpusobenych potizich), stat samozrejme kasiroval penize a nic proti koureni nepodnikal.

Fakt, ze cim dal vice zemi se k protikurackym opatrenim uchyluje, neni ani tak nahly naval rozumu a lidumilstvi v poslancich, ci vzrustajici vliv Jihoceskych matek, ale proste kalkulace.

Koureni mezi obcany uz se statu nevyplaci. Proto po nem jde. Zatim pomerne neohrabane, ovsem cim dal ucinneji. Ke stesti nekourici vetsiny, ac to, samo o sobe, cil onech zakonnych zmen neni.

0 0
možnosti
W

wolfhead

30. 6. 2009 18:13
Re: Autorovi, ad danove prijmy z koureni...

děkuji za poučení. autorR^

0 0
možnosti
BH

BoboHml

30. 6. 2009 17:49
.

R^

0 0
možnosti
W

wolfhead

30. 6. 2009 18:19
Re: .

Ď.R^

0 0
možnosti
PM

DedecekHribecek

30. 6. 2009 17:37
Jsem jeden otazník

Opravdu nevím co jste chtěl lidem sdělit. Faktem je, že jsou to právě sufražetově afektovaní kuřáci kteří komplikují nám nekuřáku, život nejvíce. Nedivte se proto, že i mezi námi nekuřáky se najdou lidé kteří jednají stejně.

Proč se zmiňovat jenom o militantních nekuřácích?

0 0
možnosti
W

wolfhead

30. 6. 2009 18:14
Re: Jsem jeden otazník

berte to tedy s nadhledem sobě vlastním :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1488x
Jihočech bydlící-pracující-žijící v Praze.