Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Anavi

1. 7. 2009 10:05
Pokud by všichni kuřáci byli tak rozumní jako vy,

tak by myslím nebyli hysteričtí nekuřáci. Část kuřáků stále nechápe, že když kouří, tak se kouř nedrží u nich, ale obtěžuje okolostojící na zastávce, ve frontě, ...

Nemám problém s obejítím skupinky kuřáků, ale štve mne, když někde stojím, přijde tam kuřák a zapálí si.

0 0
možnosti
W

wolfhead

1. 7. 2009 10:42
Re: Pokud by všichni kuřáci byli tak rozumní jako vy,

tak s tím mám taky problém, naštěstí se mi to nestává tak často.

0 0
možnosti
MJ

nameless_one

1. 7. 2009 9:55
Libi se mi...

Libi se mi, jak tu vsichni antikuraci mavaji cisly, ktere videli nekde z vlaku. Ze prijmy statni kasy jsou v minusu v pomeru s vydaji na leceni kuraku? A ted jeste tu o Karkulce prosim. Uz jen hola cisla rikaji svoje... V CR se rozcne proda vice nez jedna miliarda krabicek cigaret. (Pocitat budu ovsem jen s ni...)

Takze tu mame jednu miliardu prodanych krabicek rocne. Dan z jedne cigarety je pevna 1.03Kc + 28% z ceny. Minimum vsak 1.92Kc za cigaretu. Z toho nam vyplyne, ze minimalni dan z jedne krabicky cigaret je 38.40Kc.

Tedy statni kasa vidi od kuraku rocne MINIMALNE 40 miliard korun a tohle cislo je, priznejme si, jeste o hodne vyssi.

Ted si prosim zjistete celkove statni vydaje na zdravotnictvi.

A vcil mudrujte sohaji.

0 0
možnosti
MB

pointre

1. 7. 2009 10:00
Re: Libi se mi...

jsem kuřák. kouřím asi 40 denně (sparty) někde jsem četl že z krabičky jde do státní kasy cca 60% což je asi 40kč z krabičky Sparet (80 denně) což je 29t ročně. Kouřím od 16-ti let je mi 40. Já myslím že jsem si na svého raka vydělal, a navíc platím i slušné zdravotní pojištění... a fakt nehodlám přestat. ;-D;-D

0 0
možnosti
LD

Eldi

1. 7. 2009 9:53
vajgly

a co vy ohleduplní kuřáci děláte s vajglama, když kouříte venku? Co vídím, tak vajgl v 90% skončí na zemi, místo v odpadcích...

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

1. 7. 2009 9:55
Re: vajgly

Já je žeru...

0 0
možnosti
J

jájik

1. 7. 2009 9:52
jo

0 0
možnosti
J

jájik

1. 7. 2009 9:52
Re: jo

teda ne

0 0
možnosti
VM

Dědeček Vševěd

1. 7. 2009 9:51
KUŘÁCI SMRDÍ !

Já, bývalý kuřák, jsem to poznal v plné míře, až když jsem před třemi roky přestal ! Dodatečně se všem, kterým jsem smrděl po kouři,  omlouvám ... :-(

0 0
možnosti
I

ivabublan

1. 7. 2009 9:17
Zasadni omyl je v tomto:

>>> Ne, že bych byl expert na daňovou politiku a její vliv na rozpočet našeho státu, ale troufám si říci, že daně pocházející z výroby a prodeje tabákových výrobků tvoří nemalou část peněz určených k rozvoji naší republiky. Čili, zjednodušeně - antikuřácký zákon v plné výši = menší tržby, méně cigaret = menší příspěvky do státní kasy. <<<

Kdyz odectete naklady na leceni kuraku jste v minusu! Ve velmi zasadnim minusu! (Data jsou dostupna na webech ministerstev)

0 0
možnosti
W

wolfhead

1. 7. 2009 9:22
Re: Zasadni omyl je v tomto:

nejsem neomylný :) Nicméně pokud se prohlodáte diskuzí, uvidíte různé, též zajímavé a rozumné argumenty od ostatních.

--

díky za konstruktivní kritiku.

0 0
možnosti
R

rafol

1. 7. 2009 8:51
Neni to jen o zakazech

Uvodem - jsem nekurak.

Pamatuji si doby, kdy se napriklad v letadlech bezne kourilo a pritom na sousednim sedadle jsem nic necitil. Zkratka vzduchotechnika si s tim snadno poradila - prouzek dymu stoupal do odsavacich mrizek a mizel nekde v 10km vysce (ze by se tim tehdy narusila ta ozonova vrstva?).

Na rozdil od toho dnes existuji restaurace, ktere se podobaji spise plynovym komoram bez vetrani, kde se vydychany a vykoureny vzduch jenom honi dokola tzv. "prackami" vzduchu. V techto objektech by melo byt zakazano nejen koureni, ale i podavani hrachove polevky a cocky na kyselo!

"Protikuracky zakon" je opet stejne spatny, jako vetsina jinych vzeslych z naseho parlamentu. Neresi nic. Koureni nezakaze - kuraky neochrani pred skodlivymi ucinky, jen jim to narizuje delat jinde. Proc misto toho nestanovi technicke podminky prostor, ve kterych by se kourit mohlo, aniz by to jine obtezovalo? To by podle mne smysl melo.

0 0
možnosti
W

wolfhead

1. 7. 2009 9:07
Re: Neni to jen o zakazech

konec Vašeho příspěvku je velice dobrý, nicméně nereálný.. To by spolklo hromadu peněz a navíc by si někdo opět dobře namastil kapsu a po namaštění zapálil třeba Cohibu.

0 0
možnosti
AW

Pilat

1. 7. 2009 8:50
v zaklade kuraci smrdi vzdy a vsude,

kde je to jen trochu mozne. pri pootevrenem okne, pred dvermi jakekoliv instituce, autobusove zastavky uz byly zmineny, atd, atd, .... nejsmesnejsim je pohled na ty, kteri se to snazi delat ohleduplne k nekurakum viz pootevrena okna, dvere. Sam jsem byval kdysi davno kurakem a ten zapach ktery jsem vydaval jsem si neuvedomoval. Kurak obtezuje i kdyz zrovna nekouri, zapach satu, z ust cpi na 2 metry. Normalni je nekourit.  

0 0
možnosti
W

wolfhead

1. 7. 2009 9:10
Re: v zaklade kuraci smrdi vzdy a vsude,

napravený zloděj nejlepším policistou.. nebo jak se to říká :)

a při dobré osobní hygieně je možné ledasco dobře utlumit, třeba i tak aby jednomu netáhlo z kotle.

0 0
možnosti
AW

Pilat

1. 7. 2009 8:41
myslim, ze ty danre z prodeje cigaret nestaci ani na RTG

kuracke populace ;-)

0 0
možnosti
W

wolfhead

1. 7. 2009 8:43
Re: myslim, ze ty danre z prodeje cigaret nestaci ani na RTG

možná máte pravdu, ale nekuřáci stojí stát víc :) proč ? je jich víc. .. strašlivá demagogie, ale je to tak.

0 0
možnosti
JM

Hucul

1. 7. 2009 8:21
Je jedno, zda jste kurak.

Zasadni je, abyste neobtezoval ostatni. Vy sam sebe popisujete jako cloveka, ktery je ohleduplny a ostatni neobtezuje. Moc bych si prala, aby takovych bylo na svete vice. Je jedno, zda jeden kouri, pachne potem nebo naopak nadmerne pouziva parfem, vsechno to muze obtezovat ostatni. Obtezovat muze i nekurak a i kurak muze neobtezovat. :o)

0 0
možnosti
W

wolfhead

1. 7. 2009 8:35
Re: Je jedno, zda jste kurak.

máte  pravdu.. na druhou stranu, když to doženeme ad absurdum, tak kdyby všechno na světe bylo takto bezchybné, tak by to byla pěkná nuda :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1488x
Jihočech bydlící-pracující-žijící v Praze.