Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

O zlobivé Telefonice a hodném T-Mobilu..

Krátký příběh o tom, kterak zlobivá Telefonica navštívila můj telefonní aparát.

Bylo nebylo.. ono spíše bylo, než že by nebylo. Jinak bych dneska po cestě do práce nezmokl.
To, co bylo předtím, je již o něčem jiném.

Před zhruba devíti lety jsem byl o Vánocích obdarován mobilním telefonem a "Twist" simkartou od tehdějšího operátora  Paegas. Léta plynula, mobily se měnily- od Ericssona A1018s přes Nokie 5110( geniální stroj), Nokii 3310-3410.. po SE D750i až po nynější W810i.. ale SIMka mi zůstala věrná.. Mám k ní téměř důvěrný vztah, dalo by se o ní s nadsázkou říci, že je to má nejdelší známost.
O změně operátora jsem ani příliš neuvažoval, výhodné nabídky vždy překryl služební mobil i pro soukromé použití v rozumných mezích. Jsa člověkem málo telefonujícím, zcela mi to vyhovovalo a dodnes tomu tak jest.

Tu a tam se vloudila marketingová kampaň, nicméně se slečnou jsem vždy přátelským tónem uzavřel hovor informacemi výše zmíněnými... a průpovídkou : " A jestli mě někdo poslouchá, tak ho srdečně zdravím a zvu na pivo".

Dnes ráno v 08:10 SEČ přišla z mobilního čísla +0042 606 846 846 tato krátká textová zpráva: "OS: Novy O2 Internet za 500 Kc mesicne na rok bez pausalu za pevnou! Chcete vedet vice? Odpovezte ANO na tuto SMS, zavolame Vam zpet. O2.

Tož kurňa.. Co to ? Já zavilý T-mobilista a ony "bublinky" (asi přes generátor čisel) se mi vloupaly do mobilu. Tož to ni.. Toho bohdá nebude aby kyslíci plundrovali pole mé. Než abych "utrácel" za SMS ve tvaru : "NE", zavolal jsem po příchodu do roboty na linku operátora. Klidným hlasem jsem dotyčné slečně popsal situaci a zdalipak o tom ví, či zda mají s O2 nějakou dohodu..
 Asi jsem se dostal k osobě trpělivé a chápavé (Děkuju).
Odvětila mi též přívětivým hlasem, že to se občas stává -->přijde marketingová vlna a zase odejde.. že s O2 v žádném případě smlouvu nemají, že jsem po delší době první a jestli prý chci onen telefonát pojmout jako stížnost. Tož proč ne.
--
intermezzo:
Vzkaz pro  O2: Vari od mého mobilu, vari pryč a navěky !!
--
intermezzo 2: Díky Ti T-Mobile za vstřísné jednání.

Vzkaz pro čtenáře: pokud Vám přijde SMS z výše uvedeného čísla, zvesela ji: a/ ignorujte, b/ zavolejte si na operátora.. Bude nás víc, nebudeme se bublinek bát nic.

Autor: Jakub Stupka | pátek 12.6.2009 13:49 | karma článku: 19,86 | přečteno: 3409x
  • Další články autora

Jakub Stupka

Reparát včerejšího zmetku

aneb fotky více, lépe a radostněji viditělné, zlehka okomentované, nadto pár kousků navrch.

14.2.2011 v 10:00 | Karma: 6,53 | Přečteno: 719x | Diskuse| Ostatní

Jakub Stupka

Fotoblog: Žižkova skalka v Prachaticích

respektive pokus, rodáci a znalí prominou....................................................................................................... ...........................................................................................

12.2.2011 v 18:45 | Karma: 8,57 | Přečteno: 865x | Diskuse| Fotoblogy

Jakub Stupka

Pláč na špatném hrobě aneb má bezbřehá tupost..

něco málo žvatlání aneb po delší době opět výkřik do tmy.......................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................ ...................................................................................................................................................................

9.9.2010 v 19:03 | Karma: 7,08 | Přečteno: 960x | Diskuse| Ostatní

Jakub Stupka

Sobotní losos.

Aneb takhle to dopadá, když si člověk nedá pozor na pusu a mele a mele o tom co bude psát, až se dostane do fáze, kdy to musí udělat. Zdravím kolegyni Handoura :)

30.8.2009 v 15:44 | Karma: 12,68 | Přečteno: 1062x | Diskuse| Ostatní

Jakub Stupka

Buřtguláš verze 3 aneb já taky vařím a rád :) (bez fotodokumentace)

Před časem se tu byl zjevil blog od p. Kroupy, popisující, kterak vaří buřtguláš. Nedlouho poté přibyl blog další, který pojednával o alternativním recepisu. Tož to jsem si dodal odvahy a níže uvádím historku, kterak jsem ono veledílo páchal...

26.8.2009 v 16:48 | Karma: 12,33 | Přečteno: 936x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1488x
Jihočech bydlící-pracující-žijící v Praze.