Pláč na špatném hrobě aneb má bezbřehá tupost..

něco málo žvatlání aneb po delší době opět výkřik do tmy.......................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................ ...................................................................................................................................................................

Nu.. bylo nebylo.. ono spíš bylo, jinak bych nejčko nepsal tuhle věc.

Jednoho krásného letního dne jsem se byl poddal myšlence pořízení nového telefonního čísla.. Nu.. ale s novým číslem aji nový tydlifonní stroj, aby to staré mělo kde přebývat.

Tuž to jsem šel, koupil SIMku T-Mobile Twist (věren tomuto spolku přes deset let) a nový mobil SE Xperia X2..(věren této značce taktéž mnoho let). Proběhlo spojení těchto dvou výdobytků moderní doby .. X2ka občas stávkovala (a stávkuje doteď, majíc v sobě „ okna šest-a-půlky“), občas pořídila dobré foto (i v současnosti jí to jde, když se jí-mně chce) a sem tam jsem si na ní zabrouzdal přes wi-fi na internetu..

Všechno fungovalo.. jen jednoho dne mne „to“ poslalo do mínusu asi tak půl kila. Nu co, moje blbost, asi jsem lezl kam neměl, odtušil jsem a dobil kredit zpět do plusu. Přes měsíc vsjo v pořádku až do včerejška.. Byla se mi zjevila již známá SMS o zablokování veškerých služeb atd atd.. Zavolal jsem operátorovi, kdeže jsem udělal botu tentokrát a po vysvětlení problému – důvod stejný jako výše- (a z dobré vůle operátora zaktivovaném internetu na 2 týdny zdarma) poděkoval a zavěsil..a dobil zpět.

Dneska si opět brouzdám přes wi-fi, čučim na facebook, kdo zase co vyplodil, na oblíbenou Dark elf strategii.. vše dobré.. Po chvíli, v místech mimo dosah signálu wi-fi sítě jsem spustil IE obvyklou cestou.. Zase facebook, cca 3 zprávy na seznamu-novinkách, omylem překlepnutí na bing.com a zase zpět na seznam, patria.cz pro akciové kurzy, seznam a vysvětlení QR kódů a konec. Jestli to všechno zabralo 8-10 minut, tak je to dost. Pár minut, rauchpauza a kde se vzala tu se vzala blokovací SMS.. na tři stovky do mínusu..

OK, blbečku, internet zadarmo není jen tak něco..řekl jsem si a nechal to být.. nicméně po další půlhodině mi to nedalo a podíval jsem na podstav kreditu ještě jednou.. V tu ránu mi málem ěblo v bedně.. přes devět set v tahu do mínusu.. Tož ještě jedna rychlá kouřová a telefon k operátorovi (tentokrát operátorce).. Z jejího hovoru vyplynulo, že výše uvedené stránky jsou veliké a obsahují hodně dat.. a tak. A ať příště jdu jen přes wi-fi.. Tož kurňa, stejně se mi to nelíbilo, bo je to dražší než zlatej řetěz. Kafe, pár nadávek a zase klid. Po hodině opětovná kontrola stavu.. a tentokráte smích.. veliký..

Třináctsetdva korun v .. pryč. Třináct kil za pár minut na síti ? To už „společnice“ v klubech jsou levnější v přepočtu na čas..

Tož tímto se loučím s mým drahým novým číslem, přestřihávám SIMku vejpůl a proklínám jak sebe tak aji T-Mobile za jejich fajný mobilní net pro lidi, co nechcou podepisovat nějaké smlouvy..

Žeby přechod k Vodafonu nebo tolik nenáviděným O2 ?.. Raději se na to vyspím..

® J.S. 08.09.10

Autor: Jakub Stupka | čtvrtek 9.9.2010 19:03 | karma článku: 7,08 | přečteno: 960x
  • Další články autora

Jakub Stupka

Reparát včerejšího zmetku

14.2.2011 v 10:00 | Karma: 6,53

Jakub Stupka

Sobotní losos.

30.8.2009 v 15:44 | Karma: 12,68

Jakub Stupka

Pidiblog : žabožroutský premier

10.6.2009 v 10:44 | Karma: 12,16

Jakub Stupka

Pidiblog : část 1

28.5.2009 v 13:51 | Karma: 8,44

Jakub Stupka

Paroubegg a jiné..

26.5.2009 v 11:17 | Karma: 10,19

Jakub Stupka

Ach jo..

24.4.2009 v 11:39 | Karma: 9,28

Jakub Stupka

Glosy dnů minulých.. poprvé.

11.4.2009 v 10:44 | Karma: 10,34

Jakub Stupka

Dopis státu

13.11.2008 v 13:55 | Karma: 22,67

Jakub Stupka

Poema Fantasmagorica a jiné..

30.10.2008 v 11:58 | Karma: 8,90

Jakub Stupka

Zase jeden mail..

27.10.2008 v 22:52 | Karma: 8,09
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1488x
Jihočech bydlící-pracující-žijící v Praze.